הפלונטר בעזה: ראש הממשלה בפגישה עם ראש המודיעין המצרי

אבי יעקב No Comments on הפלונטר בעזה: ראש הממשלה בפגישה עם ראש המודיעין המצרי

בניסיון להביא לפתרון ארוך טווח במשבר ההומניטרי ברצועת עזה נערכו במהלך היום פגישות משמעותיות בין הממשל המצרי וגורמי החוץ והביטחון בישראל. בראשם פגישה ביטחונית של ראש הממשלה נתניהו וראש המל"ל בן שבת עם ראש המודיעין המצרי במעון ראש הממשלה

ראש הממשלה נתניהו עם ראש המודיעין המצרי צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה עם עבאס כאמל

עמוס בן גרשום לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם ראש המודיעין הכללי המצרי עבאס כאמל ומשלחת בכירים בראשותו, במעון הרשמי בירושלים. שני האישים דנו בחיזוק שיתוף הפעולה בין ישראל למצרים ובסוגיות האזוריות. השניים ברכו על הקשרים, ההבנות ועל המאמץ המשותף של המדינות בסוגיות ביטחוניות ומדיניות שונות.

ראש הממשלה נתניהו העלה בפגישה את דרישת הסף של ישראל להשבתם בהקדם של הבנים והאזרחים המוחזקים בידי החמאס ברצועת עזה. כמו כן, נדונו המנגנונים והתהליכים למניעת התעצמות חמאס ולמניעת הסתייעותה במשאבים שיופנו בעתיד למען האוכלוסייה האזרחית ברצועה שנמצאת במצב כלכלי גרוע מאוד.

בפגישה שאירעה במקביל לביקורו של שר החוץ הישראלי גבי אשכנזי בקהיר יחד עם מקבילו המצרי סאמאח שוקרי, השתתפו גם שר המודיעין אלי כהן וראש המטה לביטחון לאומי מאיר בן-שבת. מוקדם יותר היום נועדו ראש המל"ל בן-שבת וראש המודיעין הכללי המצרי לפגישה מקדימה ארוכה שדנה בכל היקף הסוגיות הללו.



0 תגובות